ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"ארה"ב תהפוך לאפר"

השופר של פוטין מאיים: "בריטניה תטבע בגל גרעיני"

על רקע הדיווחים כי נאט"ו תשלח חיילים לאוקראינה, שופרו של פוטין מאיים כי רוסיה "תטביע את בריטניה תחת גל גרעיני" אם זה יקרה. דמיטרי קיסליוב אמר כי שליחת כוחות נאט"ו לאוקראינה תסתיים בשיגור נשק גרעיני

השופר של פוטין מאיים: "בריטניה תטבע בגל גרעיני"
אילוסטרציה צילום: Pixabay

"רוסיה תטביע את בריטניה תחת גל גאות גרעיני וארה"ב תהיה לאפר רדיואקטיבי אם נאט"ו תשלח חיילים לאוקראינה", כך איים שופרו של פוטין שמפיץ תעמולה רוסית ללא הפסקה.

"כל הצעה של המערב לשים חיילים על הקרקע באוקראינה כדי להנחיל תבוסה אסטרטגית לרוסיה תגרום לארמגדון", הזהיר איש התעמולה דמיטרי קיסליוב.

דבריו מגיעים לאחר שנשיא צרפת עמנואל מקרון אמר שהמערב לא צריך לשלול שליחת חיילים לאוקראינה. קיסליוב, מגיש טלוויזיה ומי שעומד בראש אימפריית התעמולה הגדולה ברוסיה, זכה באופן אישי לברכה על ידי פוטין ביום הולדתו ה-70 האחרון. כך דיווח ה'דיילי מייל'.

"אם מדינות נאט"ו ישלחו את חייליהן לאוקראינה, אז הכל (כל סוגי הטילים) ישוגר על ידינו, לכל כיוון", אמר. הוא הוסיף לאיים: "מרכזי קבלת החלטות בארה"ב כבר נמצאים על הכוונת של הטילים, צרפת כמעצמה גרעינית תצטרך להתפרק מנשקה באופן מיידי. האי הבריטי פשוט ייכנס מתחת למים. יש טכנולוגיות בשביל זה, אבל עדיף לא לתת לדברים להגיע לנקודה הזאת".

הוא הוסיף: "אל תגרור את רוסיה לפינה. רוסיה היא המדינה היחידה בעולם שבאמת מסוגלת להפוך את ארצות הברית לאפר רדיואקטיבי".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין בריטניה ארצות הברית נשק גרעיני דמיטרי קיסליוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד